Thursday 5 December 2013

Carter's rompers 5in1 (SOLD OUT)

Assalamualaikum kawan-kawan..

Ini antara item yang saya jual. Boleh jamu-jamu mata yer.


Semua sekali (gurl)

Semua sekali (boy)

Yang bawah ni kasi zoom sikit. lagi jelas tengok kan.

Size 6m (boy)

Size 9m (boy)

Size 12m (boy)

Size 3m (boy)



Size 9m (gurl)

Size 9m (gurl)

Size 3m (gurl)

Size 6m (gurl)

Size 3m (gurl)

Size 12m (gurl)



1pcs RM8
2pcs RM15
1pek RM 35
postage add RM6

lain dari yang lain, saya offer can mix size and gender tau. kalau beli pek ada 5pcs. itupun boleh mix. Promosi nih. Diulangi hanya saya je offer. so apa lagi?

If ada berkenan di hati boleh terus sms saya di 0124021246 (shafiqah). Nak tanya pun boleh. saya akan menjawab dengan mesra. =).Kalau nak tengok direct dalam fb pun boleh..Di sini.

Sms saya detail
Kod:
Gender&size:
Nama:
Alamat:
no.phone:

Selamat bershopping =)

No comments:

Post a Comment