Wednesday 4 December 2013

Salam Perkenalan



Assalamualaikum semua.. hai..ni baru pertama kali saya ber'blog' maaf ye kalau ada salah sana sini. 
Actually tujuan saya ber'blog' ni bukan untuk bercerita itu ini tetapi sebagai medan or platform untuk berniaga. 
Haii nak berniaga pulak?

Of coz..saya ni boleh dikira sebagai fully housewife la sebabnya terbesalin sebelum sempat bekerja. Boleh macam tu? heee
Saya kawen masa semester kedua. Termengandung pulak di semester enam. Habis je belajar, sempat duk sebulan je kat rumah, ohh terbesalin si dak Muhammad Amsyar. Dia ni plak full bf so sampai sekarang la means dah setahun 4 bulan ++ bersama saya. Abahnya kata, tunggu anak tinggal susu dulu baru bekerja, tetapi entah dari mana inspirasi entah, timbul minat nak berniaga pulak. 
Ha..tu la sampai nak ber'blog' nih. 
Saya bukanlah reti sangat. Tapi baru nak belajar..Mohon yang expert sila la share ilmu dengan saya yer!
Disini, barang-barang yang saya jual bukanlah carca merba tetapi hanyalah yang berkaitan dengan BABY. Dan diselit juga dengan toto dan beg deuter---ni idea suami.

Kepada yang mencari barangan baby, bolehlah cari disini yer... 

sebelum tu, saya nak wish selamat berkenalan kepada senior-senior dalam dunia perniagaan dan blog ni.
Sudi-sudilah jenguk sini dan bershopping di sini.

Thanks!

No comments:

Post a Comment